Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Kalendarium

« poprzedni miesiąclipiec 2024» następny miesiąc
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

OR.272.31.2013 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-12 14:45
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2013-12-12
Data końca składania ofert: piątek 2014-01-24 godz. 10:00
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Ogłoszenie o zamówieniu

Związek Powiatów Województwa Kujawsko-Pomorskiego w imieniu, którego działa na podstawie pełnomocnictwa nr 1/2013 Powiat Toruński reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg nieograniczony o wartości przekraczającej kwotę 200 tys. euro na zadanie pn.:

Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej

 

Załączniki:

1. ogłoszenie o zamówieniu

2. ogłoszenie o zamówieniu Dziennik Urzedowy UE 

3. specyfikacja istotnych waunków zamówienia

4. załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-12 14:47
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-16 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Zamawiający udostępnia:

1. specyfikacja istotnch warunków zamówienia

2. załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-16 15:00
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-20 13:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Załącznik:

1. ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-20 12:38
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-20 14:00
Typ zdarzenia: udostępnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Załączniki:

1. specyfikacja istotnych warunków zamówienia po modyfikacji

2. warunki technicze po modyfikacji

 

Ad. 1. 2. Modyfikacja załączników dotyczy nazwy Działania 4.2.

Ad 1. Modyfikacja specyfikacji dotyczy pkt 4 warunków udziału w postępowaniu i paragrafu    13 załącznika nr 7 do specyfikacji.

 Modyfikacja kolorem czerwonym.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-20 12:58
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-20 15:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

 

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

         Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Pytania do przetargu:

Zapytanie do SIWZ,

pkt 4)

„Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą obiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania wiedzy i doświadczenia;
    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonał projekt/y modernizacji ewidencji gruntów i budynków:
    • za kwotę 100 000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na jedną z dziesięciu części, na które podzielony został przedmiot zamówienia,...”

Czy Zamawiający uzna wyżej przytoczony warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonanymi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert kilkoma usługami, których wartość w sumie przekracza kwotę 100 000 zł brutto?

Czy to musi być jedna usługa za kwotę 100 000 zł brutto

Odpowiedź:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się wykonaniem jednej usługi odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia za kwotę 100 000 zł brutto, jednej usługi (…) za kwotę 300 000 zł brutto.

 

W związku z powyższym wyjaśnieniem zamawiający zmodyfikował treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ogłoszenia o zamówieniu, która w tym zakresie otrzymuje brzmienie:

„Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą obiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania wiedzy i doświadczenia;
    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonał projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków:
    • za kwotę 100 000 zł brutto w przypadku złożenia oferty na jedną z dziesięciu części, na które podzielony został przedmiot zamówienia,...”

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-20 13:37
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-20 16:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Załączniki:

1. ogłoszenie dodatkowych informacji, informacje o niekompletnej procedurze lub sprostowanie 

2. ogłoszenie o zamówieniu 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-20 13:39
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-23 12:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

 

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

 

         Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

 

Pytania do przetargu: w załączeniu 

 

Odpowiedź:

Ad. 1

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Toruniu posiada system EWID2007 w wersji 8.0, jednakże dokonamy aktualizacji oprogramowania  na nowszą wersję w toku realizacji zamówienia tj. w I kwartale 2014r.

Ad. 2

Zamawiający uzna każde stanowisko za specjalistyczne, które pozwoli na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi oraz harmonogramem prac Wykonawcy.

Ad. 3

Zapis pkt 5 litera o) specyfikacji istotnych warunków zamówienia otrzymuje brzmienie:

o) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli okres wykonywania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienia warunków, o których mowa w pkt 4, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 5 f);

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-23 11:55
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2013-12-23 13:00
Typ zdarzenia: zmiana treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Zamawiający udostępnia specyfikację istotnych warunkow zamówienia po modyfikacji.

Modyfikacja kolorem czerwonym. 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2013-12-23 11:57
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2014-01-08 14:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

 

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

      Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Pytania do przetargu:

  1. Czy poniższy  zapis SIWZ:

„… usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonał projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków:”

należy – w szczególności w kontekście analizy przedmiotu zamówienia – rozumieć jako wykonanie modernizacji EGiB czy też jako opracowanie projektu modernizacji EGiB?

Odpowiedź:

Ad. 1

Zapis SIWZ należy rozumieć  jako: wykonanie modernizacji EGiB.

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2014-01-08 13:05
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2014-01-20 14:00
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Toruń, dnia 20 01 2014 r.

OR.272.31.2013.2014

Dotyczy zamówienia: Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej

WYJAŚNIENIE

treści SIWZ

         Zamawiający, działając zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.), wyjaśnia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia sporządzonej w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Pytania do przetargu:

1

Czy zamawiający przewiduje naliczenia opłat za czynności geodezyjne związane z prowadzeniem państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego? Jeżeli jak to w jakiej wysokości.

2.

Nawiązując do piątkowej rozmowy telefonicznej wysyłam Panu próbkę SWDE do Ewida, która to otrzymaliśmy od Pana i wykonaliśmy wszystkie czynności zgodnie z opisem.

Tak jak Panu mówiłem, mamy problem z importem tego pliku do programu EWID, chodzi o to, że plik się importuje do roboczej bazy jednak znika informacja o nr zabytku przypisanym do budynku.

Zauważyliśmy, że informacje tę, czyli przypisanie nr zabytku do budynku można wykonać po imporcie pliku i dopiero po założeniu rejestru budynków w bazie, innej możliwości nie ma.

Potwierdził to również pracownik autora programu Geomatyka-Kraków.

Wprowadziliśmy ręcznie datę wpisu i nr rejestru, choć rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów
i budynków - załącznik 4 część II pkt. 18 nie przewiduje takiego oznaczenia jak data wpisu do rejestru zabytku „DRZ” jak jest to w załączniku nr 2 do warunków technicznych.

Na bazie roboczej nawet w oprogramowaniu TurboMap nie ma możliwości wpisania do budynków informacji na temat wpisania go do rejestru budynków tzn. daty wpisu i nr w rejestrze.

Dopiero po załadowaniu do bazy i utworzeniu rejestru tego budynku można uzupełnić atrybuty o w/w dane.

Proszę Pana o odpowiedź w tej sprawie, czy przesłana próbka będzie zadawalała Zamawiającego
i w związku z tym oferta nie będzie odrzucona?

3.

Nawiązując do dzisiejszej rozmowy chciałbym zgłosić  jeszcze jeden problem dotyczący próbki pliku SWDE.

Mianowicie chodzi o punkt 7 Opisu-próbka dotyczący redakcji numerów działek.

Wg nas jest to podobna sytuacja do tego nr zabytku, tj. w równoważnym oprogramowaniu wprowadzamy odnośniki do działek tak aby po wydrukowaniu w różnych skalach opis był czytelny.

Pod dodaniu tego odnośnika jest on widoczny na ekranie w tym oprogramowaniu. Następnie po wydaniu pliku SWDE i imporcie do kopi bazy EWID odnośnik ten znika, nie jest widoczny.

Przetestowaliśmy to też na kopi bazy oprogramowania EWID wprowadzając ten odnośnik, następnie wydaliśmy plik SWDE i zaczytaliśmy do żywej bazy, odnośnik również zniknął.

Wprowadziliśmy ten odnośnik na żywej bazie EWID i wtedy było już ok. Nie ma żadnego problemy z przesuwaniem opisu nr działek, tzn. przesuwając opis nr działki z jednego rogu działki do drugiego i po wydaniu pliku SWDE informacja ta przechodzi i z tym nie ma problemu.

Nasz wniosek:

Redakcje opisów nr działek (odnośników do działek) można wykonać tylko po imporcie pliku SWDE do żywej bazy i tą redakcje wykonać na żywej bazie.

Proszę Pana o odpowiedź w tej sprawie łącznie z przesłaniem odpowiedzi odnośnie wprowadzenia daty i nr zabytku.

Odpowiedź:

Ad. 1

Opłata zostanie naliczona zgodnie z obowiązującym dziś rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 roku w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielenie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. Nr 37, poz. 333). Ponadto zgodnie z wyrokiem Trybunału Konstytucyjnego z dnia 25 czerwca 2013 r. sygn. akt K30/12, który określa termin 12 miesięcy na utratę mocy obowiązującej art. 40 ust. 5 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, nie można określić kiedy i jakie będą opłaty, jak przestanie obowiązywać rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 lutego 2004 roku w sprawie wysokości opłat za czynności geodezyjne i kartograficzne oraz udzielanie informacji, a także za wykonywanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego (Dz. U. Nr 37, poz. 333).

Ad. 2

Próbka zakłada wpisanie tych informacji do budynku ujawnionego w rejestrze.

Podczas importu SWDE do bazy, zaczytywany plik powinien nieść nowy stan budynku, na podstawie którego budynek zostanie ujawniony w rejestrze i zostaną mu uzupełnione atrybuty (w tym rejestr zabytków).

Zamawiający nie narzuca oprogramowania. Wymagany format SWDE przenosi te informacje. Zamawiający wyklucza uzupełnianie danych po załadowaniu do bazy starostwa. Wszelkie wymagane dane mają być zawarte w pliku SWDE.

W specyfikacji formatu SWDE jest w obiekcie G5BUD kod pola, które przenosi informację o rejestrze zabytków: G5RZN - "Nr rejestru zabytków", a dodatkowo w wersji rozszerzonej SWDE znajduje się pole DRZ - "Data wpisu do rejestru zabytków".

Ad. 3

Zamawiający nie dopuszcza wykonania redakcji na bazie starostwa. Wymagany format SWDE przenosi redakcję na odnośnikach.

Format SWDE w wersji rozszerzonej przenosi informacje o redakcji, również o odnośnikach.

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2014-01-20 13:26
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie Województwa Kujawsko - Pomorskiego jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2014-02-06 10:00
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Zawiadomienie o wyborze oferty

                    Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), zwaną dalej ustawą, Pełnomocnik zamawiającego - Zarząd Powiatu Toruńskiego, który działa na podstawie pełnomocnictwa nr 1/2013, zawiadamia, iż w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na ww. zadanie za najkorzystniejsze zostały uznane oferty wykonawców:

  1.  

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S. A. ul. Nowy Świat 2,
00 – 497 Warszawa

       dla części 1, 3, 4, 5, 6, 8 i 9 przedmiotu zamówienia

  1.  

LOGIK Sp. z o. o. ul. Trzy Lipy 3, 80 – 172 Gdańsk

dla części 2, 7 i 10 przedmiotu zamówienia

 

Uzasadnienie:

Pełnomocnik zamawiającego wybrał najkorzystniejsze oferty wyżej wymienionych wykonawców, zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy - których oferty spełniały w całości wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie zostały odrzucone i są najkorzystniejsze na podstawie zastosowanego kryterium oceny ofert, którym była „najniższa cena”.

Wybrani wykonawcy przedstawili oferty z najniższymi cenami dla poszczególnych części, na które podzielony został przedmiot zamówienia i uzyskali największą ilość punktów, tj. 100 pkt.

Ponadto pełnomocnik zamawiającego podaje wykaz wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu, a także punktację przyznaną ofertom w kryterium oceny ofert – tabela_punktacja w kryterium.

Dziękujemy za złożenie oferty i udział w postępowaniu.

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2014-02-06 09:26
Załączniki:
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, jako elementy infrastruktury przestrzennej
data opublikowania zdarzenia: 2014-04-07 14:00
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: OR.272.31.2013
Szczegółowa informacja:

Polska-Żnin: Usługi badań katastralnych

2014/S 056-093884

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Związek Powiatów Województwa Kujawsko-Pomorskiego w imieniu, którego działa na podstawie pełnomocnictwa nr 1/2013 Powiat Toruński reprezentowany przez Zarząd Powiatu
ul. Potockiego 1
Osoba do kontaktów: Anna Stanula-Lewandowska
88-400 Żnin
POLSKA
Tel.: +48 566628820
E-mail: przetargi@powiattorunski.pl
Faks: +48 566628889

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.bip.powiattorunski.pl/redir:przetargi

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Ministerstwo lub inny organ krajowy lub federalny, w tym jednostki regionalne i lokalne
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu
Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, jako elementy infrastruktury przestrzennej.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Obszar wykonania prac:
Prace należy wykonać na terenie gminy: Czernikowo, Łubianka, Wielka Nieszawka, Chełmża, Lubicz obręby ewidencyjne: Brzezinko, Brzeźno, Grabowiec, Grębocin, Gronowo, Jedwabno, Józefowo, Mierzynek, Młyniec Drugi, Młyniec Pierwszy, Rogowo, Rogówko, Lubicz obręby ewidencyjne: Kopanino, Krobia, Lubicz Dolny, Lubicz Górny, Nowa Wieś, Złotoria, Łysomice, Obrowo, obręby ewidencyjne: Brzozówka, Dobrzejewice, Głogowo, Kawęczyn, Obrowo, Skrzypkowo, Szembekowo, Obrowo, obręby ewidencyjne: Dzikowo, Kazimierzewo, Kuźniki, Łążynek, Łążyn II, Obory, Osiek n/WISŁĄ, Sąsieczno, Silno, Smogorzewiec, Stajenczynki, Zawały, Zębowo, Zębówiec, Zławieś Wielka
Kod NUTS 
II.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Modernizacja części opisowej i kartograficznej operatu ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w bazie danych systemu teleinformatycznego EWID2007 w celu dostosowania jej do wymogów Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. - w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) i doprowadzenie ich do zgodności ze stanem prawnym oraz faktycznym. Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków o dane dotyczące budynków i lokali wraz z aktualizacją użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych, obejmującą również doprowadzenie do zgodności ich oznaczeń w części opisowej i kartograficznej na pozostałych obszarach oraz zmiana nośnika mapy ewidencyjnej z mapy analogowej na numeryczną obiektową mapę ewidencji gruntów i budynków na terenie gminy:
— Czernikowo,
— Łubianka,
— Wielka Nieszawka,
— Chełmża,
— Lubicz obręby ewidencyjne: Brzezinko, Brzeźno, Grabowiec, Grębocin, Gronowo, Jedwabno, Józefowo, Mierzynek, Młyniec Drugi, Młyniec Pierwszy, Rogowo, Rogówko,
— Lubicz obręby ewidencyjne: Kopanino, Krobia, Lubicz Dolny, Lubicz Górny, Nowa Wieś, Złotoria,
— Łysomice,
— Obrowo, obręby ewidencyjne: Brzozówka, Dobrzejewice, Głogowo, Kawęczyn, Obrowo, Skrzypkowo, Szembekowo,
— Obrowo, obręby ewidencyjne: Dzikowo, Kazimierzewo, Kuźniki, Łążynek, Łążyn II, Obory, Osiek n/WISŁĄ, Sąsieczno, Silno, Smogorzewiec, Stajenczynki, Zawały, Zębowo, Zębówiec,
— Zławieś Wielka.
II.1.5)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

7135430071354000

II.1.6)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.2)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
II.2.1)Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień)
Wartość: 24 544 214 PLN

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą
OR.272.31.2013
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

Ogłoszenie o zamówieniu

Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2013/S 243-422989 z dnia 14.12.2013

Sekcja V: Udzielenie zamówienia

Zamówienie nr: 1 Część nr: 1 - Nazwa: Gmina Czernikowo
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S. A.
ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 280 487,80 PLN
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: prace terenowe i część prac kameralnych
Zamówienie nr: 2 Część nr: 2 - Nazwa: Gmina Łubianka
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
28.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Logik Sp. o. o.
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 225 203,25 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: prace polowe, przygotowanie danych wsadowych
Zamówienie nr: 3 Część nr: 3 - Nazwa: Gmina Wielka Nieszawka
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S. A.
ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 135 365,86 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: prace terenowe, część prac kameralnych
Zamówienie nr: 4 Część nr: 4 - Nazwa: Gmina Chełmża
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S.A.
ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 250 406,50 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: prace terenowe, część prac kameralnych
Zamówienie nr: 5 Część nr: 5 - Nazwa: Gmina Lubicz
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S.A.
ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 275 365,85 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: prace terenowe, część prac kameralnych
Zamówienie nr: 6 Część nr: 6 - Nazwa: Gmina Lubicz
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S.A.
ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 275 365,85 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: prace terenowe, część praz kameralnych
Zamówienie nr: 7 Część nr: 7 - Nazwa: Gmina Łysomice
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
28.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 5
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Logik Sp. z o. o.
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 330 487,80 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: prace polowe, przygotowanie danych wsadowych
Zamówienie nr: 8 Część nr: 8 - Nazwa: Gmina Obrowo
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne S. A.
ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 230 487,80 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: Prace terenowe, część prac kameralnych.
Zamówienie nr: 9 Część nr: 9 - Nazwa: Gmina Obrowo
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
25.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 4
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Warszawskie Przedsiębiorstwo Geodezyjne Sp. z o. o.
ul. Nowy Świat 2
00-497 Warszawa
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 220 243,90 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: Prace terenowe, część prac kameralnych.
Zamówienie nr: 10 Część nr: 10 - Nazwa: Gmina Zławieś Wielka
V.1)Data decyzji o udzieleniu zamówienia:
28.2.2014
V.2)Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
V.3)Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia

Logik Sp. z o. o.
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
POLSKA

V.4)Informacje na temat wartości zamówienia
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 315 422,46 EUR
V.5)Informacje na temat podwykonawstwa
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Nieznana
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: Prace polowe, przygotowanie danych wsadowych.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiotem projektu realizowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007–2013 - oś priorytetowa 4 – Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego (Działanie 4.2 – Rozwój komercyjnych e-usług) jest „Uzupełnienie ewidencji gruntów i budynków, dystrybucja zbioru danych o działkach, budynkach i lokalach na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, jako elementy infrastruktury przestrzennej”.
VI.2)Informacje dodatkowe:
VI.3)Procedury odwoławcze
VI.3.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.3.2)Składanie odwołań
VI.3.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.4)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
19.3.2014

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Anna Stanula
    data dodania: 2014-04-07 13:13
[drukuj]