Zamówienia publiczne
OR.272.4.6.2018 - przetarg nieograniczony
Toruń, dnia 31 lipca 2018 r.
Zamawiający
Powiat Toruński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Toruńskiego
siedziba: ul. Towarowa 4-6, 87 - 100 Toruń
Tel. fax. 56/ 662 88 88
email: starostwo@powiattorunski.pl
Adres strony internetowej: https://www.powiattorunski.pl/
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- Zamawiający informuje, iż wystąpiła konieczność dokonania zmian w specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zadanie pn.
Digitalizacja dokumentów PZGiK, utworzenie baz danych BDOT500 i GESUT
oraz przeprowadzenie działań harmonizujących zbiory danych powiatu toruńskiego w ramach projektu: „Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0”
dofinansowanego z Unii Europejskiej w ramach środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
- Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nr 2018/S 107-245015 z dnia 07 06 2018 r. i Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 569099-N-2018 z dnia 07 06 2018 r.
- Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017, poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej w skrócie „p.z.p.”, zamawiający wprowadza w specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące zmiany - w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz oferty dopisany zostaje punkt:
„Oświadczam, że minimalny okres obszar zablokowania baz BDOT500 i GESUT zajmie – zaznaczyć właściwe:
- obszar mniejszy niż obręb,
- obszar równy powierzchni jednego obrębu,
- obszar równy powierzchni dwóch obrębów,
- obszar równy powierzchni pięciu lub więcej obrębów.”
Treść załącznika nr 1 do SIWZ – formularz oferty z uwzględnieniem modyfikacji w załączeniu.
- Na podstawie art. 38 ust. 6 p.z.p. przedłuża się termin składania ofert w celu umożliwienia wykonawcom uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych uzupełnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nowym terminem składania ofert jest 13 sierpnia 2018 r. godz. 10:00, nowym terminem otwarcia ofert jest ten sam dzień co dzień składania ofert: 13 sierpnia 2018 r. godz. 10:30), natomiast miejsce składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.
- Zamawiający przedłuża termin składania ofert, tak jak zostało to określone w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia.
- Zamawiający zamieszcza informację o zmianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej, na której jest zamieszczona specyfikacja, zgodnie z art. 38 ust. 2 p.z.p.
- Zamawiający dołączy zmodyfikowaną treść załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będzie ona stanowić integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zgodnie z art. 180 p.z.p. mają Państwo prawo wnieść odwołanie.
Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu zgodnie z art. 180 ust. 4 i 5 p.z.p.
Odwołujący jest obowiązany przesłać kopię odwołania zamawiającemu zgodnie z art. 180 ust. 5 p.z.p.
Metryka
- OpublikowałAnna Stanula
- Data dodania2018-07-31 10:38
- Ostatnio zmodyfikowałAnna Stanula
- Ostatnia modyfikacja2018-07-31 10:38
- UWAGA Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznik nr 1 (DOCX)165.55kB
Metryka
- OpublikowałAnna Stanula
- Data dodania2018-07-31 10:40