Karta informacyjna SP-056
- Nazwa procedury:
Wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych - Nazwa wydziału:
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych - Podstawa prawna:
- art. 4, ust. 2, ust. 4-6 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie
- ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. – Prawo o stowarzyszeniach
- rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych
- Wymagane dokumenty:
Nowy klub sportowy:- wniosek o wpis do ewidencji uczniowskich klubów sportowych podpisany przez wszystkich członków komitetu założycielskiego/wszystkich członków zarządu,
- protokół z wyboru komitetu założycielskiego na zebraniu założycielskim lub/i z wyboru władz stowarzyszenia,
- informacja o adresie siedziby stowarzyszenia,
- lista co najmniej 7 założycieli obecnych na zebraniu założycielskim zawierająca imiona i nazwiska, datę i miejsce urodzenia, miejsce zamieszkania oraz własnoręczne podpisy członków założycieli,
- statut w 2 egzemplarzach,
Klub sportowy figurujący w ewidencji: - wniosek o wpis zmian do ewidencji uczniowskich klubów sportowych podpisany przez członków zarządu upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Klubu (zgodnie z zapisami w Statucie),
- protokół z zebrania wraz z uchwałami dotyczącymi wprowadzonych zmian,
- lista obecności z zebrania z podpisami członków klubu.
- Opłaty:
Wpis uczniowskiego klubu sportowego lub wpis zmian dotyczących uczniowskiego klubu sportowego do ewidencji prowadzonej przez Starostę Toruńskiego nie podlega opłacie skarbowej (podstawa prawna: art.2 ust.1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej).
Wydanie zaświadczenia potwierdzającego, że uczniowski klub sportowy figuruje w ewidencji prowadzonej przez Starostę Toruńskiego nie podlega opłacie skarbowej (podstawa prawna: art.2 ust.1 pkt 1 lit. g ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej). - Termin załatwienia sprawy:
Wpis do ewidencji wymaga wydania decyzji o wpisie. Termin wydania decyzji do 30 dni.
Wydanie zaświadczenia w terminie do 7 dni od dnia złożenia wniosku. - Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Edukacji i Spraw Społecznych
II piętro, pokój 211, tel. 56 662-88-42 - Tryb odwoławczy:
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Starosty Toruńskiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. - Dodatkowe informacje:
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem. - Formularze do pobrania:
Druk Wniosku o wydanie zaświadczenia – do pobrania poniżej.
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćJoanna Rybitwa
- Data wytworzenia2016-09-30
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2016-10-24 10:45
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2024-11-12 14:02
- Wniosek o wydanie zaświadczenia (DOCX)(dodano: 2024-11-12 14:18)
- Wniosek o wydanie zaświadczenia (PDF)(dodano: 2024-11-12 14:18)
- Klauzula informacyjna - wniosek o wpis do ewidencji (PDF)(dodano: 2024-11-12 14:18)
- Klauzula informacyjna - wniosek o wydanie zaświadczenia (PDF)(dodano: 2024-11-12 14:18)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćJoanna Rybitwa
- Data wytworzenia2024-11-07
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2024-11-12 14:18
Wypełniony wniosek można przesłać elektronicznie dodając go do Pisma ogólnego do urzędu na stronie Cyfrowy Urząd
Metryka
- OpublikowałAdministrator - Dorota Wróblewska
- Data publikacji2022-01-17 08:08