Odnośniki
Banery
Kalendarium
Pn | Wt | Śr | Czw | Pt | Sob | Nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Najbliższe wydarzenia
Przejdź do: www.powiattorunski.pl
Treść strony
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PIGŻY
OGŁASZA III NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ADMINISTRATOR DZIAŁU ADMINISTRACYJNO - GOSPODARCZEGO
1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
- wykształcenie średnie lub wyższe;
- staż pracy: minimum 4 lata przy wykształceniu średnim;
- nieposzlakowana opinia;
- obywatelstwo polskie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- prawo jazdy kat. B;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1) znajomość:
- przepisów z zakresu finansów publicznych, Ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Pracy, przepisów z zakresu prawa budowlanego, BHP i P-poż.
- pracy biurowej; umiejętność obsługi urządzeń biurowych i sprzętu oraz oprogramowania komputerowego (WORD, EXCEL);
2) umiejętność organizowania pracy własnej;
3) punktualność, odpowiedzialność, samodzielność;
4) dokładność i staranność wykonywania zadań
5) umiejętność pracy w zespole
6) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
7) dodatkowym atutem będzie praca na stanowisku administratora lub podobnym.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Organizacja pracy oraz sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłową realizacją zadań podległych stanowisk pracy,
2) Rozliczanie czasu pracy podległego personelu,
3) Organizacja transportu w DPS,
4) Prowadzenie całości prac związanych z inwentaryzacją,
5) Planowanie, analiza i realizacja potrzeb DPS w zakresie gospodarki inwestycyjno – remontowej,
6) Prowadzenie spraw z zakresu utrzymania obiektów budowlanych, instalacji i wyposażenia,
7) Współpraca z instytucjami i służbami w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania DPS,
8) Organizacja innych prac związanych z Działem Administracyjno – Gospodarczych z zakresu:
- ochrony P-POŻ, gospodarki odpadami, dostaw towarów i usług dotyczących obsługi DPS,
- dbałości o teren zielony DPS i porządek w pomieszczeniach gospodarczych,
- czynnego włączania się i uczestniczenia w imprezach organizowanych na terenie Domu,
- współpracy z pracownikami Domu (Zespół Terapeutyczny), dotyczącej realizacji indywidualnego planu wsparcia wynikająca z funkcji pracownika pierwszego kontaktu,
9) W razie konieczności wyjazdy samochodem towarowo – osobowym 8 + 1.
4. Warunki pracy:
- Praca wykonywana będzie w Domu Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87 – 152 Łubianka;
- Wymiar etatu: 1;
- Praca w dniach: poniedziałek – piątek w godzinach 7:00 – 15:00, tj. 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy;
- Praca przy komputerze poniżej 4 godzin dziennie;
- Stanowisko związane z podejmowaniem decyzji;
- Stanowisko związane z technicznym nadzorem nad czynnościami działu, w tym pracami na wysokościach pow. 3m;
- W razie konieczności wyjazd samochodem towarowo – osobowym 8 + 1 (prawo jazdy kat. B);
- W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zastosowanie będą miały przepisy art. 16 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2019 poz. 1282);
- Planowany termin zatrudnienia – 01 marca 2022 roku.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej nie przekracza 6%.
5. Wykaz wymaganych dokumentów i oświadczeń:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- dokumenty poświadczające wykształcenie – kopie,
- oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust.1 pkt 1 i 2 oraz ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282, z 2021r. poz. 1834),
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu),
- podpisana klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (w załączeniu),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach – kopie,
- dokumenty potwierdzające dotychczasowe doświadczenie zawodowe i posiadany staż pracy – kopie, jeżeli stosunek pracy trwa nadal –zaświadczenie o zatrudnieniu,
- Kopia prawa jazdy
UWAGA
Wszystkie składane dokumenty aplikacyjne muszą być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kopie dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
6. Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętej kopercie należy składać osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Pigży (Sekretariat) lub listownie na adres: Dom Pomocy Społecznej w Pigży, ul. Szkolna 8, 87 – 152 Łubianka z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze: „Administrator Działu Administracyjno – Gospodarczego w Pigży” w terminie do dnia 11.02.2022 r., do godz. 14:00.
W przypadku dokumentów przesłanych listownie decyduje data wpływu do DPS.
Dokumenty, które wpłyną do DPS po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze, nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego).
7. Informacja o wynikach naboru:
- Informacja o osobach spełniających wymogi formalne naboru oraz o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Toruniu (http://bip.powiattorunski.pl).
- Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona jak w pkt. 1.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 56 / 674 08 00 lub 674 08 01