Karta informacyjna SP-141
- Nazwa procedury:
Odpis/wyciąg z rejestru jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m - Nazwa Wydziału:
Wydział Środowiska - Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
- Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 7 lutego 2020 r. w sprawie wysokości opłat związanych z rejestracją jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m.
- Wymagane dokumenty:
- Podpisany wniosek osoby zainteresowanej,
- Potwierdzenie wniesienia opłaty administracyjnej.
- Opłaty:
15 zł
Numer rachunku bankowego Powiatu Toruńskiego:
91 1090 1128 0000 0001 5139 4356 - Termin załatwienia sprawy:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie trzydziestu dni (w przypadku kompletnego wniosku). - Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Środowiska
I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56 - Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy - Dodatkowe informacje:
- Wnioski mogą być składane bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24 (kliknij).
- Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym i jest dostępny całą dobę przez 7 dni w tygodniu.
- Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
- W przypadku konieczności złożenia wniosku w formie papierowej, należy skontaktować się z pracownikiem pod ww. numer telefonu w celu umówienia wizyty w tut. urzędzie.
- Formularze do pobrania:
- Wniosek o odpis/wyciąg - druk wniosku do pobrania znajduje się poniżej
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
- Data wytworzenia2022-09-08
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2022-09-25 00:01
- Wniosek o odpis/wyciąg (PDF)(dodano: 2022-09-20 12:18)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
- Data wytworzenia2022-09-08
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2022-09-25 00:01