Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

«czerwiec 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Karta informacyjna SP-145

  1. Nazwa procedury:
    Wykreślenie z rejestru jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Środowiska
  3. Podstawa prawna:
  4. Wymagane dokumenty:
    • wniosek podpisany przez właściciela,
    • jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
    • dokument rejestracyjny.
  5. Opłaty:
    Nie dotyczy
  6. Termin załatwienia sprawy:
    14 dni
    (w przypadku kompletnego wniosku).
  7. Jednostka prowadząca sprawę:
    Wydział Środowiska
    I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56
  8. Tryb odwoławczy:
    • Minister właściwy do gospodarki morskiej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach morskich albo na wodach morskich i śródlądowych
    • Minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach śródlądowych.
  9. Dodatkowe informacje:
    • Wnioski mogą być składane bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24.
    • Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
    • Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
  10. Formularze do pobrania:
    Druk wniosku do pobrania poniżej

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Nitka
    data wytworzenia: 2020-08-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-08-24 13:19

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Nitka
    data wytworzenia: 2020-08-21
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2020-08-24 13:19

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.112

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 7223
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-03-26 13:22

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji