Karta informacyjna SP-145
- Nazwa procedury:
Wykreślenie z rejestru jachtu lub innej jednostki pływającej o długości do 24 m - Nazwa Wydziału:
Wydział Środowiska - Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m
- Wymagane dokumenty:
- wniosek podpisany przez właściciela,
- jeżeli jednostka pływająca jest przedmiotem współwłasności, wniosek może złożyć każdy z współwłaścicieli, przedkładając pełnomocnictwo do działania w imieniu pozostałych współwłaścicieli.
- dokument rejestracyjny.
- Opłaty:
Nie dotyczy - Termin załatwienia sprawy:
14 dni
(w przypadku kompletnego wniosku). - Jednostka prowadząca sprawę:
Wydział Środowiska
I piętro, pokój 158, tel. 56 662 88 56 - Tryb odwoławczy:
- Minister właściwy do gospodarki morskiej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach morskich albo na wodach morskich i śródlądowych
- Minister właściwy do spraw żeglugi śródlądowej - w przypadku jednostki pływającej, co do której we wniosku o rejestrację zawarto informację o zamiarze jej eksploatowania na wodach śródlądowych.
- Dodatkowe informacje:
- Wnioski mogą być składane bezpośrednio przez konto interesanta w Systemie REJA 24.
- Rejestr prowadzony jest w systemie teleinformatycznym.
- Do internetowego złożenia wniosku niezbędne jest posiadanie elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub profilu zaufanego.
- Formularze do pobrania:
Druk wniosku do pobrania poniżej
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćMagdalena Nitka
- Data wytworzenia2020-08-21
- OpublikowałMarzena Pietruszyńska
- Data publikacji2020-08-24 13:19
- Ostatnio zmodyfikowałMarzena Pietruszyńska
- Ostatnia modyfikacja2021-09-08 12:55
- Wniosek o wykreślenie z rejestru (PDF)(dodano: 2021-09-08 12:54)