OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Dostawa laptopów oraz oprogramowania
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
NAZWA I ADRES:
Zarząd Powiatu Toruńskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 87112181000000,
ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska,
tel. 56 662 88 88, e-mail przetargi@powiattorunski.pl, faks 56 662 88 89. Adres strony internetowej (url): https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II 1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem
Numer referencyjny: OR.272.1.20.2020
II 2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II 3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1 77szt. laptopów o następujących parametrach:
- procesor i3-1005G1 lub wydajniejszy wg rankingu PassMark
- pamięć RAM 8GB
- dysk twardy min. 256GB SSD SATA M.2
- karta graficzna zintegrowana w procesorze
- karta sieciowa wbudowana: 10/100/1000Mbit/s
- komunikacja bezprzewodowa – WiFi IEEE 802.11 ac/a/b/g/n, Bluetooth
- matryca od 15,6" o rozdzielczości FHD (1920x1080)
- kamera internetowa min. 0,3 Mpix
- gwarancja min. 24 miesiące
- system operacyjny – Windows 10
Część 2 23szt. laptopów o następujących parametrach:
- procesor Ryzen 5 3500U lub wydajniejszy wg rankingu PassMark
- pamięć RAM 8GB
- dysk twardy min. 256GB SSD SATA M.2
- karta graficzna zintegrowana w procesorze
- karta sieciowa wbudowana: 10/100/1000Mbit/s
- komunikacja bezprzewodowa – WiFi IEEE 802.11 ac/a/b/g/n, Bluetooth
- matryca od 12" do 16" o rozdzielczości FHD (1920x1080)
- kamera internetowa min. 0,3 Mpix
- gwarancja min. 24 miesiące
- system operacyjny – Windows 10
Część 3 77 szt. licencji Microsoft Office 2019 do użytku domowego
Część 4 1 szt. Master Edukacja" Umiem czytać, pisać i liczyć - komplet"
SEKCJA III: PROCEDURA
III 1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: zapytanie o cenę
Zgodnie z Art. 6 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374), do zamówień, których przedmiotem są towary lub usługi niezbędne do przeciwdziałania COVID-19, nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz.1843), jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego oraz §6 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz.U.2020 poz. 493 ze zm.), organy prowadzące jednostki systemu oświaty mogą użyczyć sprzęt niezbędny do realizacji przez ucznia lub nauczyciela zajęć z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość lub innego sposobu kształcenia, w szczególności komputer (zestaw komputerowy), laptop albo tablet, do zamówienia o nazwie „Dostawa laptopów oraz oprogramowania”, zastosowano procedurę trybu zapytania o cenę.
Szacunkowa wartość zamówienia ustalona została na kwotę:
220 759,00 zł netto, co stanowi równowartość 51 708, 48 euro.
Zapytanie ofertowe wysłano do siedmiu firm: INFOCOMP, EXIMOPROJECT, EURO, DELKOM, TECHSOURCE, AKTIN, MASTER EDUKACJA.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV 1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV 2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
w części I, II oraz III
Aktin Sp. z o.o. ul. Grota Roweckiego 38, 41-214 Sosnowiec
w części IV
MasterEdukacja.pl Łukasz Okoń, Mączniki, Aleja Rzekty 77, 63-460 Nowe Skalmierzyce
IV 2) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY
Cena wybranej oferty/wartość umowy:
Część I 165 396,00 zł brutto
Część II 49 404,00 zł brutto
Część III 45815 zł brutto
Część IV 585,87 zł brutto
Protokół postępowania w siedzibie Zamawiającego.
drukuj (OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćNatalia Żochowska
- Data wytworzenia2020-09-09
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data publikacji2020-09-10 11:51
- Ostatnio zmodyfikowałNatalia Żochowska
- Ostatnia modyfikacja2020-09-10 11:14