Ogłoszenie o zamówieniu nr 108
ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ANALIZY RYNKU nr 3/ZO/R/2019
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
zaprasza
do złożenia oferty na wykonanie zamówienia:
Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin
wieprzowych i drobiowych
Informacje o zamówieniu:
- Rodzaj zamówienia: dostawa
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki Zespołu Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie. Szacunkowe ilości i asortyment produktów określono w formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2. Ilości te mogą ulec zmianie. Ostateczna ilość poszczególnych produktów będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3. Wykonawca zobowiązuje się realizować zamówienia i dostarczać przedmiot umowy do magazynu żywnościowego w Zespole Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie w sposób sukcesywny w dniu określonym każdorazowo w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. - Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełnienia:
Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu - Kryteria oceny ofert:
Cena – 80%
Czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów –max 10%
Termin płatności – max 10% - Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena – 80% (80%=80 punktów)
Czas reakcji na dowiezienie brakujących lub podlegających wymianie produktów – max 10% (1% = 1 punkt)
Termin płatności – max 10% (1% = 1 punkt). - Termin realizacji zamówienia ze wskazaniem terminów odbiorów/dostaw częściowych:
Sukcesywne dostawy od 01 września 2019 r. do dnia 31 sierpnia 2020 r. - Dokumenty, których dostarczenia wymaga zamawiający:
- formularz oferty (załącznik nr 1)
- formularz asortymentowo-cenowy (załącznik nr 2)
- zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 4)
- aktualna decyzja państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) – jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, lub aktualna decyzja państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 242 z późn. zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, lub zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.) – jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.
- zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzające, że Wykonawca wdrożył i stosuje zasady systemu HACCP zgodnie z art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U.z 2017 r. poz. 149 z późn. zm.)
Uwaga! – Dokumenty wymienione w pkt. 4 oraz 5 mogą zostać złożone przez wykonawcę w formie oryginału bądź kopii za zgodność z oryginałem. - Termin składania ofert: do dnia 12.06.2019r, do godziny 09.00
- Miejsce składania ofert: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Lubicz (sekretariat Dyrektora, pokój nr 205). Godziny pracy sekretariatu: od poniedziałku do piątku w godz. od 07.00 do 15.00.
- Osoba odpowiedzialna za udzielanie informacji: Krystyna Witkowska tel.56-678-41-18 wew.310, e-mail:k.witkowska@zsgronowo.edu.pl
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą pod względem kryterium wyboru.
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione, w przypadku gdy:
a) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia, chyba że istnieje możliwość zwiększenia tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) nie złożono żadnej ważnej oferty.
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie, opisanej jako, „Oferta na zamówienie realizowane w trybie analizy rynku na zadanie pn.: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego oraz wędlin wieprzowych i drobiowych”.
Ponadto należy wpisać nazwę (firmę) wykonawcy i adres jego siedziby.
Pełna treść zapytania ofertowego i załączniki do pobrania poniżej.
drukuj (Ogłoszenie o zamówieniu nr 108)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćKrystyna Witkowska
- Data wytworzenia2019-06-05
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data publikacji2019-06-05 09:35
- Ostatnio zmodyfikowałNatalia Żochowska
- Ostatnia modyfikacja2019-06-05 09:27
- Zapytanie ofertowe (PDF)(dodano: 2019-06-05 09:26)
- Formularz oferty (DOC)(dodano: 2019-06-05 09:26)
- Formularz asortymentowo-cenowy (PDF)(dodano: 2019-06-05 09:26)
- Wzór umowy (PDF)(dodano: 2019-06-05 09:26)
- Opis przedmiotu zamówienia (PDF)(dodano: 2019-06-05 10:06)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćKrystyna Witkowska
- Data wytworzenia2019-06-05
- OpublikowałNatalia Żochowska
- Data publikacji2019-06-05 09:35
Informacja o wyniku postępowania
drukuj (Informacja o wyniku postępowania)
Metryka
- Autor lub odpowiedzialny za treśćKrystyna Witkowska
- OpublikowałAnna Stanula
- Data publikacji2019-06-18 08:25
- Ostatnio zmodyfikowałAnna Stanula
- Ostatnia modyfikacja2019-06-18 08:30