Biuletyn Informacji Publicznej
STAROSTWA POWIATOWEGO W TORUNIU

Wyszukiwarka

Odnośniki

Banery

  • Ankieta

Kalendarium

«lipiec 2021»
PnWtŚrCzwPtSobNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Najbliższe wydarzenia

Brak wydarzeń w wybranym okresie

Przejdź do: www.powiattorunski.pl

Treść strony

Karta informacyjna SP-112

  1. Nazwa procedury: 
    Licencja na pośrednictwo przy przewozie rzeczy
  2. Nazwa Wydziału:
    Wydział Komunikacji i Transportu
  3. Podstawa prawna:
  4. Wymagane dokumenty:
    Wniosek o wydanie licencji
    Załączniki:
    • oświadczenie osoby zarządzającej transportem oraz kopię certyfikatu kompetencji zawodowych tej osoby;
    • oświadczenie członków organu zarządzającego osoby prawnej, osoby zarządzającej spółką jawną lub komandytową, a w przypadku innego przedsiębiorcy - osoby prowadzącej działalność gospodarczą, że spełnia wymóg dobrej reputacji, o którym mowa w art. 5c ust. 1 pkt 1 ustawy o transporcie drogowym;
    • dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 5c ust. 2 pkt 2 ustawy o transporcie drogowym (sytuacja finansowa zapewnia podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego określona dostępnymi środkami finansowymi lub majątkiem w wysokości 50.000 euro) wymóg ten potwierdza się:
      a) Rocznym sprawozdaniem finansowym;
      b) Dokumentami potwierdzającymi:
      - dysponowanie środkami pieniężnymi w gotówce lub na rachunkach bankowych lub dostępnymi aktywami,
      - posiadanie akcji, udziałów lub innych zbywalnych papierów wartościowych,
      - udzielenie gwarancji lub poręczeń bankowych,
      - własność nieruchomości.
    • dowód uiszczenia opłaty za wydanie licencji i wypisów z tej licencji.
  5. Opłaty:
    Nie podlega opłacie skarbowej.
    Opłata administracyjna za wydanie licencji:
    • Od 2 do 15 lat – 800 zł
    • 30 lat – 900 zł
    • 50 lat – 1000 zł
      Opłata wnoszona w Kasie Starostwa lub na konto w KDBS: 76 9550 0003 2024 0201 1255 0002.
  6. Termin załatwienia sprawy:
    Termin załatwienia sprawy do 30 dni od daty wpływu dokumentów do Wydziału Komunikacji.
  7. Jednostka prowadząca sprawę: 
    Wydział Komunikacji i Transportu, tel. 56 662 89 11, fax. 56 662 89 12,
    pokój nr 126, I piętro
  8. Tryb odwoławczy:
    Odwołanie od decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu za pośrednictwem Starosty Toruńskiego w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
  9. Dodatkowe informacje:
    Przewoźnik drogowy jest obowiązany zgłaszać na piśmie lub w postaci dokumentu elektronicznego organowi, który udzielił licencji zmiany danych, o których mowa w art. 8
    nie później niż w terminie 28 dni od dnia ich powstania.
    Jeżeli zmiany, obejmują dane zawarte w z licencji, przedsiębiorca jest obowiązany wystąpić z wnioskiem o zmianę treści licencji.
  10. Formularze do pobrania:
    • Druki formularzy do pobrania poniżej.

drukuj ()

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Madurajska
    data wytworzenia: 2021-03-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-03-24 13:15

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Madurajska
    data wytworzenia: 2021-03-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-03-24 13:15

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Madurajska
    data wytworzenia: 2021-03-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-03-24 13:15

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Milena Madurajska
    data wytworzenia: 2021-03-11
  • opublikował: Marzena Pietruszyńska
    data publikacji: 2021-03-24 13:15

Opis strony

Redaguje: Marzena Pietruszyńska, Wydział Organizacyjny i Spraw Obywatelskich, tel. 56 662 88 10, fax 662 88 89, 87-100 Toruń, ul. Towarowa 4-6, p.112

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 11973
Ostatnia aktualizacja treści obecnej strony: 2021-03-26 11:30

Banery

  • Budowa i dostosowanie strony do potrzeb osób niepełnosprawnych współfinansowane ze środków Ministra Cyfryzacji